Isle of Wight #145

Tisdag

Jag blir sa trott pa sma manniskor ibland. Sma. Inte korta. Jag gillar ju Seda och Lovisa och alla sma minisar, men sma manniskor. Sadana dar som livnar sig pa andras olycka. Gottar sig i den, spar pa den om mojligt, kanner sig lite battre och tanker att de har det jakligt bra anda. Fy tusan.

I ovrigt sa ar det tisdag. Jag hade en superlat mandag igar.
(Och det var min kara pappas fodelsedag. GRATTIS GRATTIS! De ringde mig tjugo over sex pa morgonen och tyckte att jag skulle sjunga for honom. Jag grymtade fram nagonting. Och sedan skulle de ringa pa kvallen sa det, sa att jag kunde fa gratta ordentligt. Men nej. Ingenting. Mina foraldrar har visst glomt mig! Eller sa var de bara upptagna med annat viktig. Antagligen. Men anda. Bortglomd! Ledsen!)

Idag ska jag forsoka fa lite jobb gjort i skolan, och sedan blir det tjejkvall hemma hos Frenchie. Jag, Lovisa och Debs ska dit och ata onyttigt och bada bubbelpool. Mys.  

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Naaw va fint. Hälsa F en stor kram från mig! Och jag vet inte riktigtvad jag tycker om din nya, väldigt tjejiga blogg design....Fint och så, såklart.

2009-03-04 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0