Isle of Wight #149

Torsdag

Myskvall igar.
Jag, Seda, Lovisa och Frenchie spenderade kvallen pa Wetherspoons med varm choklad och muffins.
Nice.
Och Frenchie har borjat kora bil nu och darav hamtade hon upp oss i ghettot och skjutsade oss in till town.
Det var en spannande upplevelse.

Vi dissade hockeylaget dock. Kande oss inte alls sugna pa det.
Det far bli en annan gang.

Ikvall ar det Debbis artonarsfest. Det blir fint. Spannande.
Och helgen ska spenderas hemma hos Frenchie.
Mer eller mindre.
Jag kanner att det blir en bra helg.


Men jag ar irriterad, for jag har blivit sadar grubblig igen.
Ar overtygad om att det kommer skita sig snart.
men, det ar nog bara jag som reagerar over ingenting.
Bara jag som ar sa pass ovan vid situationen sa att jag inte vet hur jag ska hantera den.
Bara jag.


I ovrigt sa vill jag tillagna en rad till Lovisa Gebert.
Bara for att hon, trots att hon ar galnare an en alg som fatt i sig jasta applen,
ar en valdigt fin van. Eller. Kanske just darfor.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hey. Kan inte hundra dig från att grubbla kanske..Men jag känner med dig. Och.. Ja. Du klarar det hursomhelst, som med allt annat.

2009-03-12 @ 17:38:31
Postat av: Lovisa

Nu har du fatt mig att grubbla ocksa.. om jag ska ta det dar som en komplimang, eller inte, jag tror jag gor det eftersom det trots allt ar det du menar, tror jag.. men galnare an en alg som fatt i sig jasta applen.. hrm, tals att tanka pa. Men iallafall, jag blev glad sa jag tar det som en komplimang, tack, och du ar en ganska okej van ocksa faktiskt ;)

Karlek.

2009-03-13 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0