Isle of Wight #150

Onsdag

Jag har, efter snart atta manader i England, vant mig vid det mesta. Jag ar en inbiten tedrickare, uppskattar mamelad och rostat brod till fullo och tackar inte nej till en custard tart efter middagen.
Men.
Svensken inom mig skriker nar jag, varje morgon, ater min vanliga talrik musli ackompanjerad av ett par rostade brodskivor med marmelad. Arrrgh, skriker magen. FOR. MYCKET. SOCKER.
Jag har vant mig, men jag tycker inte om det.

Darfor kan ni inte forvanas over min oerhorrda gladje nar jag i mandags fick borja dagen med branflakes och en banan.
Kanslan var himmelsk. Jag kande mig lycklig och i toppform heeela dagen.
Darfor.
Branflakes star pa nasta veckas inhandlingslista.
Det blir fint.


I ovrigt. Jag har varit ganska usel pa att uppdatera har. Forlat.
Torsdagens fodelsedagsfest blev hellyckad. Jag traffade en massa kul folk som jag inte traffat pa lange, och annat kul folk som jag traffat nyligen. Och sant.
Det var en kvall full av aventyr.
Helgen spenderades till storsta delen hos Jade. Hot tub, god mat och harligt sallskap.
Det var fint.

Pa lordagen imponerade jag pa slakten Sweeney genom att stoltsera med oerhorda kunskaper i Trivial Pursuit.
Mja, vi vann i alla fall. Mitt lag.

Och pa sandagen var det galet fint vader.
Det tog jag vara pa.

Varen ar har nu och det kanns.
Det kanns galet bra.
Temperaturen ligger pa mellan 10 och 15 grader.
Ingen har jacka pa sig langre.
Alla hanger pa stranden efter skolan.
Jag gillar det.

Idag ska jag simma med Seda och Jade.
Och ikvall bankar vi oss med varsin dator pa Joe's.
Sa. Om det ar nagon som kanner for att prata sa finns jag dar fran 19.00 och framat (svensk tid).

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Härligt. Trodde du dött, tänkte skicka en SWAT-squad efter dig, alternativt ringa till Sean och vråla honom i örat. Bäst för dig att du skärper dig hädanefter unga dam! Och apropå sockret: så försökte du få MIG att äta allt det där...I och för sig var jag bara där i en vecka, men ändå damn it! Nu äter du bara massa frukt, annars får du hål i tänderna.

2009-03-18 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0