Isle of Wight #153

Jag ar gladare nu.
Har insett att jag ar omgiven av en hel dros med underbart fina manniskor.
Typ Eugen som tar sig an uppdraget att muntra upp mig och fa mig att le, eller Seda som gar med mig till affaren och koper choklad. Och Joel, som bara ar sa galet skon. Aven nar han inte ens forsoker.

Snart ar det After Shcool Session i Travel and Tourism som galler.
Jag behover forbattra mitt coursework.
Puh.
Men jag har Aero choklad, sa jag ska nog klara mig igenom det.

Och efter det ska jag ta tag i saker och ting.
Kanske. Forhoppningsvis.


Det ar sa latt att glomma bort hur bra man har det.
Sa enkelt att grava ned sig i sin irritation och sitt daliga humor.
Da ar det en jakla tur att man inte ar ensam.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0