Isle of Wight #154

Fredag

Bra dag i dag - Friday I'm in love.
Fint.

Jag hade sovmorgon och borjade dagen med Bran Flakes. Mums.
Och sedan promenerade jag till skolan i solen och lat haret lufttorka pa vagen.
Myspys.

Min familj kommer hit nasta mandag, och det kanns helt galet overkligt att jag ska fa traffa dem igen.
Jag har ju inte sett dem sedan.. augusti.
Och jag har saknat dem sa.
Nu ses vi snart igen.

Och nu ar det klart.
Jag langtar till maj.

Nu vantar jag bara pa att se vad helgen for med sig.
Det ser ut att kunna bli helkul.


Jag ivll ocksa passa pa att be om ursakt for att det tar tiotusen ar for mig att svara pa mail,
sarsklit de lite langre. Den enda anledningen ar att det hander sa mycket och jag behover tid pa mig att verkligen satta mig ner och tanka over vad jag vill skriva. Ta mig tiden att beratta allt jag vill, och fraga allt jag vill.
Och det ar angonting just nu som gjort at tjag inte har orken att gora det.
Jag ber om ursakt, och om ni har talamod sa kommer svaren.
Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Vad fint att dina föräldrar kommer. Blir glad, det kommer att vara så himla fint.

2009-03-28 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0