Jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll.

Söndag

Hej.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Inte för att jag inte har velat. Mer för att jag inte riktigt känt att jag har någonting att skriva om. Och ju längre tiden gick desto svårare blev det. Efter ett långt uppehåll måste jag ju återkomma med någonting bra för att gottgöra. Eller?

Jag har insett att om jag ska vänta på det perfekta inlägget så kan jag lika gärna lägga ner bloggen direkt.
Så. Here I am.

Precis hemkommen från ett yogapass.
Skönt.

Just nu vill jag helst av allt i hela världen att den här veckan ska passera så snabbt som möjligt.
Gärna att det helt plötsligt blir fredag imorgon. Det vore helt okej tycker jag.

Ha. Mer än så kan jag nog inte klämma ur mig ikväll tyvärr.
Så mycket för min stora comeback..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0