And seasons do change..

Ja.. skolan har börjat igen. Blandade känslor - bättre klass, mer plugg och en hel hop med knäppa lärare där ingen är riktigt som den borde. Men alla förutsättningar finns för att det ska bli ett bra år. Jag hoppas.

Och i helgen blev huset baby-invarderat. Lillkusinen kom hit och släpade även med sig ett par hispiga nyblina föräldrar. Helt plötsligt var alla i upplösningstillstånd och kunde bara utstöta små "oooooh" eller "aaaaah" om babyns små upptåg (som faktiskt mest bestod i att bajsa, spy och skrika.. men ibland jollrade hon lite också). Mamma var värst med sitt "Men är det inte dags att byta blöja snart!?"
Okej.. jag var inte helt oskyldig jag heller, och Bellaungen är rätt så väldigt söt faktiskt. Men jag föredrar att se det som att jag ändå klarade helgen med liiite mer värdighet i behåll än resten av familjen. Sådetså.

Så tänkte jag tillägna en rad till Jessica Nordlander - min man i vått och torrt - bara för att jag saknar henne så förbannat. <3


- Josefine

Kommentarer
Postat av: yiskha

ah sotnos, du ar ju bast!! Lovve u! saaaknar dig som tusan.. jag ar med min kompis Angie.. nu.. hon forsoker lasa det har pa svenska.. det later sa roligt :) jag skrattar som en galning.. i hope i will see yaa soon again! Mwa Puss! /Jess

2007-09-05 @ 17:32:24
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0