I hope you choke on your Bacardi and Coke..

Sitter inomhus, varför? Varför är jag inte ute i det fina vädret nu när det äntligen har blivit sol och varmt varmt varmt? Jag sitter i källaren, men fläkten på, och äter glass.. whaat? Men jag ska ut sen faktiskt. Jag ska.
Var på stan igårkväll. Träffade många roliga människor. Kul var det.
Soimnade vid fem - wuuuhu, och då var jag så totlat utmattad att allt mellan halv 4 och 5 är totalsuddigt. Drygt.

Och ikväll blir det att träffa Johnen och se Melody Club! Weii.
Och förhoppningsvis springa på några trevliga människor.

Hur kan jag vara så totalt okänslig och bara helt immun för känslor what so ever? Höm.
Och är det inte helt fullkomligt underbart när man inser hur dum man har varit och att man antagligen slösat bort en massa tid på onödiga saker. Puhu

Nej.. solen. Här kommer jag.


- Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0