I'm electric, I just want to dance

Trevlig kväll igår, spenderades mest med en utbytesstudent från Bristol (?) xD hahaha. Och så såg vi ju Melody Club - som var riktigt bra, iaf de låtar man kände igen.

Och jag och Stefania är Johns sötaste tjejkompisar - sådetså. ^^ Det sa han. Även om han inte kommer ihåg det.
Lyckas man låsa in sig själv i en bajamaja så är man ju skapligt skillad också.. xP
Och sen kan man ju roa sig med att bli förföljd av läskiga killar när man ska cykla hem själv.. USCH!
Han försökte övertyga mig om att jag borde känna igen honom och att vi hade pratat förut och sånt. Fan heller. Och sen frågade han vart jag bodde. Jag fick typ panik och sprang iväg. Och sen är det ingen jävel som svarar iu telefon när jag med paniken växande och helt gråtfärdig ringer typ precis alla jag känner. BLÄ. Fick tag i Moa tillslut iaf.. wiie<3

Det var väl en rätt bra sammanfattning av kvällen.
Jag hade faktiskt kul. xD

- Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0