Sommar sommar sommar

Har tillbringat ett par dagar på Johnens landställe - mys.
Fast.. nu har jag bränt mig på ryggen som tusan. Pöh - hej stoppljus!

Födelsedagen var ju som sagt bra! Finfina presenter och sånt. :)

Nej.. jag har inte så mkt att tillägga känner jag, jag var visst inte på "blogg-humör" om det nu finns ngåot sånt? xD
Mina föräldrar tvingar med mig till min mormor och morfar. Mindre roligt. :/ Jag har ju inget emot dem.. men det är så sjukligt TRÅKIGT! Men men .. och så ska vi ju se The Ark också, och det är ju faktiskt inget jag tackar nej till - men att se dem med familjen? Njaa..

Och sen.. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?! Du är antalgigen HELT körd i huvet.. men igentligen, borde jag vara förvånad? - Antagligen inte..


- Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0