Stockholm

Har tillbringat tisdag-torsdag i hufvudstaden med Sara. Helt underbart, trots att vi alla var totlat helsega precis heela tiden. Ylva var snäll så vi fick bo ohs henne, och vi träffade även Sonja. <3 Mysbarnen.
Vi spenderade en heldag på Gröna Lund och en heldag (nästan) på stan och vi hann med en hle del skumt. Jag tror att vi åkte kärlekstunneln MINST tolv gånger på grönan, och jag har nog aldrig skrattat så mycket - dessutom tror jag inte att det är många fler än vi som faktiskt lyckats bli uppskrämda just i, jaa precis - kärlekstunneln.. Hm.
Så hann jag också med att bli slagen på fötterna med en tidning av en gubbe på tunnelbanan.. DET var trevligt måste jag säga. det borde finnas ett straff mot otrevliga gamla människor som tror att man inte kan kommunicera med tal om det skiljer mer än tio år i ålder. ÄCKEL.

I det stora hela har det alltså varit ett lyckat stockholmsbesök med kära vänner, osunt massor mkt godis och en hel del skitsnack. Precis som det ska vara. ^^
Och nu är jag hemma, så jag tog en tur på stan för att kolla in Augustifesten. Träffade David, Linnea, Linus och Tommy. Trevligt var det. :)
Nu funderar jag ganska seriöst på att sova en smula. Det skulle faktiskt vara rätt så skönt..


- Josefine

(Bilder från Stockholm kommer troligtvis på Bilddagboken inom kort.)

Kommentarer
Postat av: syster

det va verkligen underbart kul, vill tillbaka! ;D

2007-08-10 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0