Ytterligare om kärlek

Ibland är man visst i sådant stort behov av att älska någon och känna sig älskad, så det spelar inte sådan stor roll vem personen råkar vara, bara man får uppleva känslan. Så verkar det i alla fall, men jag tror inte på det. Jag tror att kärlek i högsta grad har med personerna att göra. Man ska vara kär i personen, inte i själva känslan. Det ska inte handla om att man behöver bekräftelse utan att man verkligen hittar en person man vill värna om. Men äsch..
Och ööh.. jag känner att jag kanske, kanske skulle klara av att "värna" om någon nu, eller nåt. xP Haha.
Nej ärligt talat, det härb blev ju inte överseriöst.

Hej jag är OFRÄSCH! Eller.. har varit större delen av dagen i alla fall. Nu har jag ju faktiskt tom duschat, öfr jag känner att jag msåte göra mig något presentabel innan Moa kommer hit. ^^
Och jag har lagat MAT! Den ni. ;D Josefine har stekt hamburgare för första gången i hela sitt sjuttonåriga liv. Och tydligen var det "hårt och jättegott", enligt min tolvåriga lillebror. Så.. jag antar att det är en komplimang. xP Typ..

idiot..

- Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0