But now I think I'd rather see you dead

Jag köpte min efterlängtade STÅLMANNENtröja i måndags. Okej, alla kanske inte vet det, men jag har velat ha en i hur många år som helst. Och i måndags alltså, äntligen!
Så jag hade på mig den i tisdags såklart - och jag känte mig så sjukt TUFF heeela dagen. Wehey for me.

Och så har jag lagt märke till att jag jämt sitter och spänner mina axlar.. jag kan visst aldrig slappna av.
Och nu måste jag springa till bussen (som jag missade igår.. en ros till familjen Grunnesjö där, men den historian tar vi en annan gång.)

Hej

Kommentarer
Postat av: Jess

Nej, du kan inte mena allvar! Jag ar sa avis.. jag har liksom tranat efter en san troja hur lange som helst. Gud.. ibland blir jag tveksam pa om du inte ar min tvilling. Fast da skulle jag ju inte kunna vara gift med dig heller. ^^

2007-12-15 @ 17:00:44
URL: http://yiskha.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0