I lost all of my friends in an accident

Får jag bara inleda med att vara lite (eller mycket..) självgod och säga att jag mår sjukt bra just nu, allt är precis som jag vill ha det och ingenting går mig emot. Visst, jag har haft en svacka och humöret har pendlat som tusan, men nu är jag back on track och det känns underbart! Happymeisback.

Så skulle jag göra smörkola idag också - och duktig som jag är lyckas jag bränna fast allt i botten så att kolan blev typ.. svartbrun. Men inte ens då förstod jag att det var något fel. Jag var lyckligt ovetande om detta faktum ända tills jag smakade på den färdiga kolan. Det var INTE gott.
Sen gjorde jag om det, och se där! Egentligen skulle den vara ljusbrun. USCHUSCH.
Men sen blev den fin.

Helgen har varit bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Subba :( Kom på en lustig sak, jag tror jag kommer att sakna dig nu under lovet! Så du, hör av dig om du ville ha den där Disney-filmen du vet, eller bara fryser lite ;) Muahaha, fick in en raggningsreplik där :D Ha det så kul under lovet, Puss och kram

2007-12-20 @ 16:30:55
URL: http://footloose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0