Julen = bantningshögtiden

Ja. När det gäller mat i alla fall - jag förstår inte all denna exstas över julmaten? Den är ju ÄCKLIG. Julen är högtiden då jag lever på potatis, tomater, rödbetor och en och annan grötpotion. Men skinka, leverpastej, sill, TUNGA (?!), lutfisk, senap, janssons, prinskorv, julkorv, köttbullar etc etc i all evighet - NEJ TACK!
Dock äter man ju en hel del julgodis ändå, och det kanske jämnar ut allt. ^^

Julklappar har jag fått också, jag var trots allt lite snäll i år. ^^
Så jag är nöjd och glad.

Det är sjukt, jag kommer på nya saker jag borde skriva här varje dag - men jag lycaks aldrig få ner dem "på papper". Jag kan som inte klä mina tankar i ord..

Yikes, så sjuk mycket som har hänt det här året - när jag tänker på hur mitt liv var för ett år sedan så känns det helt ofattbart. Jag har kommit så långt. Så mycket har förändrats.

Så God Jul på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0