Playin' you fool

Weehu, ännu en vecka har passerat. Det går så fort nu - helt sjukt.
Och.. jag lyckades ha ännu en dålig fredag, eller.. den var helt okej tills på kvällen. That day's cursed! Wöööh.
Okej.. hej, jag har lite överskottsenergi sådär.
Och igår så var jag på stna och köpte julklappar i typ tre timmar. Sen var man sådär lagom död.. Träffade Sara och tänkte göra något kul, men vi var båda jättesega så det blev mest att vi satt hemma hos henne och såg på film.. och sov. ^^
Och så blev man ju uppraggad på Max.. det är ju också ett ställe att träffa sin självsfrände. Åh, jag saknar honom lite.. "Men.. om jag säger att jag känner igen dig, och vill säga de orden till dig igen - vad gör vi åt det?"
"Jaa du.. vi tänkte gå.."

Haha, men lite kul var det faktiskt. ^^
Sen när jag (äntligen) lyckades sega mig hem från Sara och lämnade henne och elin snarkandes i soffan så möter jag Henrik (vad är oddsen?!) på vägen och så fastnade jag ju där ett tag och Robbin och Kennyh dök upp och så blev man meddragen hem till Kennyh för att dricka te och se på vänner - vilket ju inte var helt otrevligt. Fast de thade en liten negativ verkan på min sömn. xP

Nu kom Moa och var söt så jag ska umgås med henne. ^^ Vi ska se Love Actually - får se om den är något bra.
PUSS på hakan.

Och just det. xD Hahahaa.. fyllesamtal från en något överförfriskad John igår - tydligen var JAG för full att prata med. xP Det va rlite roligt..
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0