Suppressed by all my childish fears

Måndagar är väl aldrig roliga egentligen, men det här var faktiskt en rätt så bra en.
Först tog jag väl lite sovmorgon, jag orkade bara inte stressa upp till en lektion med Ingemar och att analysera filmen 300. xP
Så, men jag och Maja fick i alla fall äntligen göra vår redovisning om klosterlivet under medeltiden. Wehey! För det har ju liksom inte tagit typ tre veckor eller så..

Och! Jag ska få åka och hälsa på John, det blir ju skitbra. ^^
Den pojken ringde mig i lördags och var inte sådär jättenykter.
Där kan vi snacka BRED norrländska. Haha, jag höll på att garva ihjäl mig.
Han är rätt söt den pojken.
Och fyller år gör han också, om typ 25 minuter.
GRATTIS.

Och godnatt.

Kommentarer
Postat av: jessess

men med ingemar sa har man ju hela livet pa sig att gora uppsattser och redovisningar. AHAHA

2007-12-09 @ 19:10:33
URL: http://yiskha.blogg.se
Postat av: Ivannia

...och Sylve som aldrig ville släppa iväg er!

2007-12-20 @ 16:27:42
URL: http://footloose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0