Man vill väl inte vara sämre än någon annan..

Därför skaffar man sig en riktig blogg och skriver där istället för att dela med sig av sina tankar på ett sådant community som tex "Lunarstorm" vilket ju faktiskt, när man inte längre är fjorton, börjar kännas lite .. tja.. beneath me. xD
Igentligen har jag ju funderat på att skaffa en blogg i typ hundra år men det har aldrig blivit av eftersom jag insett att jag säkert ändå aldrig kommer orka använda den och skriva någonting. Det är säkert ett heltidsarbete, men det ordnar sig. ^^

Så.. hittills har det varit en bra sommar, taskigt väder.. men man får väl skylla sig själv igentligen.. med växthuseffekten och sånt menar jag, och jag har varit ett bra tag uppe i dalarna. Fadder på ett konfirmationsläger. Det var sjukligt roligt, och en upplevelse. Så det är jag verkligen glad att jag gjorde, även om jag inte känner mig riktigt som rätt person för jobbet.. hrm.. men ändå.
Sen kom jag hem och var i Norrköping i typ fyra dagar, då jag sa hejdå till Jessica som åkte till Sydafrika (NU TYCKER JAG ATT DU KAN KOMMA HEM FAKTISKT!) och lite annat, och sedan bar det av till Norrland med familjen för att hälsa på släkt och annat.
Det var också kul, men stundtals så obeskrivligt tråkigt att jag funderade över om det skulle leda till några bestående men.. och det ledde faktiskt till en hel del obehagliga, ja, rent absurda tankar och ja.. det beyhöver vi ju faktiskt inte gå in på igentligen.. jag överlevde iaf.
Och nu är jag hemma igen, och är det resten av sommaren - skönt, då kanske man äntligen hinner träffa alla som man borde! (Okej, förutom en del småresor till Stockholm och sånt. <3)

Kom hem i lördags och har ägnat större delen av den här veckan till att göra om på mitt rum (tapetsera och köpa nya möbler och sånt - yes! äntligen!) och nu är det klart, nästan. ^^ WUHU. Tycker dock en smula synd om min käraste far som jag kanske, kanske har kört lite med (skulle jag, nej vaddå, absoluut inte!) men han överlever nog.
Det är säkert bara bra för honom, det brukar vara så.

Anyway.. Idag fyller Sara år, GRATTIS älskling. Fast.. just nu tycker jag inte om henne särskilt mycket eftersom människan ska få tatuera sig! BLÄ! JAG VILL OCKSÅ! Men.. chansen för att mina föräldrar ens skulle låta mig tatuera mig innan jag är arton är.. obefintlig. Och då ska vi inte ens gå in på hur stor chansen är att de skulle bekosta hela alltet. Oj.. kanske om jag råkade ut för någon olycka, typ blev påkörd eller liknande, och hamnade på sjukhus. Då kanske man med rättmetoder kunde spela på deras sympati och dåliga samvete och sånt för att få till en tatuering? Men, samtidigt ,åste jag utsätta mig för en massa obehag och öh, igentligen är det ju en rätt korkad idé.. sjukligt.
I alla fall så hoppas jag att Sara får en UNDERBAR dag, för hon är bäst helt enkelt.


- Josefine


Födelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet <3

Kommentarer
Postat av: sara

jop men tack för att du valde en sån fin bild på mig ;o unge.. :(

2007-07-27 @ 01:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0