Boys don't cry

Riktigt usla fredagar verkar närmast ha blivit en tradition. Eller.. mah. Allt började så fint, så bra, för att sedan braka ihop totalt. Wehey..
Ångestångestjagärskräckslagenvarförkanjagintebarafungerasommänniskorskagöra? Blögldgjk.

Fast.. i slutändan så hade jag ju faktiskt riktigt roligt. Och över lag har det varit en superdag.
Hurra för att vara utsövd, hurra för jupiter, hurra för Emil.
Allvarligt talat.. jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan den pojken just nu.
Tack för att du finns.

And now - I'm out.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

älsk, det löser sig ska du se

2007-12-02 @ 14:08:48
Postat av: emil

jag blir ju helt sjukt rörd ju :D

2007-12-02 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0