Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen

Det är en sådan härlig känsla, den där när allting klaffa roch fungerar som det ska. Jag tycker om det.
När det känns som att man har kontroll över sitt liv, och även om det kan bli lite mycket ibland så känns det bra.
Det är precis som jag vill ha det.
Även om jag hela tiden kommer på nya saker jag vill lära mig eller prova på - men som jag aldrig skulle lyckas hinna med.
Ge mig lite mer tid någon? ^^
Det skulle väl vara det jag känner tt jag saknar just nu.

Och nu ska jag nog försöka få mig själv i säng. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jess

Vet du vad, jag ar sa duktig! Jag uppdaterade min blogg for forsta gangen pa ett halvar, eller sadar. Bra att hora att allt ar sa bra, keep on going like that! Tjing!

2007-11-21 @ 19:17:37
URL: http://yiskha.blogg.se
Postat av: Jess

Kom just pa en laskig sak. Gick just runt och tankte pa frasen "Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen" igar eller nar det var. sa himla laskigt! Kan du lasa mina tankar eller vad?

2007-11-21 @ 19:19:52
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0