Jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd..

Jag tänkte bara ösa lite beröm över mig själv för att jag har varit så otroligt ambitiös idag och pluggat massor massor massor. Weii for me.
Annars hade jag väl egentligen inte så mycket att komma med känner jag.

Jag får se hur det hela utvecklas helt enkelt, men jag tror, att det skulle kunna bli riktigt bra - faktiskt.
Men det återstår ju att se..

Och nu ska jag göra mig en "uppvispad oboy" (Vispad mjölk + oboypulver + banan) och så ska jag titta på vänner. För det förtjänar jag, för jag är fan duktig. ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

vad kan bli riktigt bra?

2007-11-13 @ 21:25:54
Postat av: veronica

banan och en hopp och skutt frukt som inte ska bandas med onyttigheter

2007-11-16 @ 08:07:18
URL: http://gladplastanka.blogg.se
Postat av: jesss

och du ar sotast :) I keep on reading your blogg :)

2007-11-20 @ 20:48:12
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0