The moon is the only light we'll see

Åh, igår var jag ledig, så jag ägnade dagen åt att slappna av. Eller ja.. att försöka slappna av. Det blev nog mest så att jag insåg hur jäkla besatt jag är av klockslag och hur totalt oförmögen jag är att bara slappna av och inte tänka på massa saker jag behöver göra som ligger flera timmar framåt i tiden. Helstört.

På kvällen blev det i alla fall att åka iväg och träna med Sara och Lina. Och det var roligt. ^^ Särskilt alla de ytliga diskussionerna vi hade om diverse andra människor som av en händelse råkade befinna sig på gymet. T ex :
Jag: Bla bla bla.. någon diskussion om en pojke.. bla bla.. och där ser ni vad gymet kan göra med en!
Sara: Ja precis!
Jag: Mhm.. särskilt om man råkar ha en massa testosteron..
Lina: Ja men det är det väl ändå inte säkert att han har!
Jag och Sara höll vid detta yttrande på att falla ihop i golvet pga kramper orsakade av skratt varpå Lina desperat försökte förklara att det var steroider hon trodde att vi pratade om.

Sen så pratade jag massor med Jessica igår. Det var mys. <3

Kommentarer
Postat av: yiskha

Helt underbart prata med dig vannen

2007-12-09 @ 19:08:35
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0