Låt oss bli dom som försvann.

Inleder med ett citat: "Hey.. what does "Grattis" mean anyway? 'Cause people keep saying it to me.."
Säger Daniel, utbytesstudent från Nya Zealand, klockan 21.någonting på sin födelsedag. ^^ Klockrent.

Och sen måste jag ju skriva någonting om Hubert. Han ska visst skydda mig, har han lovat. Nu har jag glömt mot vad.. men det var säkert något oerhört farligt. Haha. ^^ Och så fick jag röra vid hans hand - WOW.

Kvällen ha spenderats (tro det eller ej!) vid symaskinen. Det händer ju inte så ofta.. men jag har faktiskt sytt in ett par tröjor som var stora - jag ÄR så produktiv.
Och så funderar jag på om jag har något vettigt att srkiva om här över huvud taget.. Jag tvivlar starkt.
På lördag ska jag visst till Stockholm, igen.. det blir säkert trevligt, det är min mammas kusins man som fyller 50. Jag vet ju knappt vad han heter.. Men det blir nog roligt. Åh så kul det ska bli, jätteroligt, verkligen. Nej okej hej jag överdriver, det blir säkert inte så farligt. Det brukar det inte bli. Och Stockholm är ju alltid kul.

Jo, men faktiskt har jag varit ett litet under av effektivitet idag, och sen har jag tränat också - det går mycket mycket bättre. Jag blir så glad när jag märker att konditionen förbättras, och det gör den verkligen! Hurra för konditions-tema i skolan och spinning. Yaii.

Återträff nästa vecka - det blir spännande. ^^ Men drama drama drama.
Nu.. ska jag se en snutt på "Vänner" och så ska jag krypa ner i sängen med Greve Dracula. Miaow.


- Josefine

Kommentarer
Postat av: Yiskha

Hur vet man knappt vad nagon heter.. antingen vet man val eller inte? Eller sa heter han fredrik.. och du tanker.. a du vet bara de tva forsta bokstaverna, fast du kan du ju rakna ut resten. Nej, ursch vad dryg jag ar. Puss!

2007-10-16 @ 12:18:39
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0