Damn .. Facebook

"i just now now saw u in the pictures and i liked them much if no objection i wanna meet u namely be friends with uu are so cute and crazy that really u make me smile if u are interested in win a bosom friend and sweetheart then the only thing which u have to do is write me back as soon as possible that s all"

Meddelandet ovan fick jag från någon läskig italienare som hittat mig på Facebook.. Creepy..
Och i italien använde man sig visst inte av skiljetecken heller. Skumt.

Och äntligen äntligen lite framgång med jobbsökandet! Var på intervju idag och det gick jättebra, de ringde för ett par timmar sedan och sa att de vill att jag kommer och provar på.
Kundbokare - 2-3 pass i veckan á 4 timmar - ca 100 kr/h - Melikeit
Så nu hoppas jag bara att det ska gå bra i morgon!

Hade en liten "sms-kurs" med mamma förut. Ojojoj, så komplicerat allt var. Det tog ca 15 min att få ihop ett litet meddelande på 3-4 rader. Hon är ju söt.


- Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0