I hate me for breathing without you

Det är nu bevisat, fastslaget och helt igenom uppenbart.. alla killar som håller på med någon form av lagsport har en dragning åt det homosexuella hållet. That's just it -

Det finns alltid vissa människor man helt enkelt inte tycker om, stör sig grymt på eller bara helt enkelt inte drar jämt med. Detta kan te sig på olika sätt. Man kan vara otrevlig, dryg, kall eller bara helt enkelt ignorera personen.
Anledningen är oftast avundsjuka. Personligen tycker jag att det är väldigt komiskt att det är just såhär vi människor fungerar. Komiskt, på ett lustigt ironiskt sätt - vi är ju ändå de mest intelligenta organismerna på jorden (vad vi vet i alla fall..). Men det störda är, att jag tar sådant här riktat mot mig väldigt personligt. Jag måste ha dålig självkänsla. Pah. Lite självdistans kanske?

Jag hatar människor som strävar efter att få mig att känna mig dålig. Jag hatar människor som får mig att känna mig värdelös. tack så mycket, tack ska ni ha - men det klarar jag av så bra själv..

Är det inte underbart hur emotionellt labil man kan bli endast på grund av den sena timmen och ens egen trötthet? Godnatt


- Josefine

Kommentarer
Postat av: Robbin

Men va! Vad är det nu som har hänt?? Vem är det som får dig att känna dig dålig?? Och nej, alla som håller på med lagsporter är inte homosexuella...haha Hoppas allt är bra?! Puss o kram

2007-09-24 @ 12:50:40
URL: http://theloneliestchildalive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0