You get what you deserve

Mah.. jag har just haft ett jättebråk med min gitarr.. Vi vill båda helt olika saker och ingen vill ge med sig. Nu kan vi inte ens se åt varandra, och frågan kvarstår om vår vänskap återigen ska kunna lappas ihop.
Wöh - varför har inte jag någon medfödd musikalisk förmåga?

Glömde mobilen hemma idag, och det är ju rent av sorgligt hur beroende jag är av den där lilla saken.. Jag hade jätteabstinens hela dagen och kunde inte sluta prata om det. Kände mig helt avskärmad från omvärlden. Jag kanske borde gå på avvänjning?

Och.. jag tror absolut att rugby är en sport jag skulle kunna uppskatta.


- Josefine

Kommentarer
Postat av: Felix

jag vet varför.
för att du suger.

2007-10-07 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0