Always waiting for something lasting

Äntligen.
Ett tag var jag fullt  och fast övertygad om att blogg.se hatade mig.
Det visade sig att jag inte var riktigt så viktig ochatt de bara bytte server - eller något liknande.
Tur för mig.

Lovet har varit urhärligt, fast jag inte har gjort någonting speciellt egentligen. Det var nog precis vad jag behövde. Att bara ta det lgn, träffa vänner och ha kul. Noll stress.

Idag var den härligaste dagen på länge - det är ju vår! Och jag drabbades av mitt återkommand vårhumör. Det där som gör att jag bara kan sitta stilla, le för mig själv och tänka att alla människor i hela världen är så fina. Sådan blir jag stundtals. När våren är påväg.
Vårkänslor kanske det kan kallas.. eller har sådana bara med kärlek att göra? Nåja.

Jag har aldrig sagt mig vara en bra människa. Jag är alltför medveten om mina egna brister. Alltför medveten om att jag kan vara riktigt förjävlig. Jag är bara människa helt enkelt. Bara människa.
Och så får det vara.

Just nu är det en smula upp och ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0