Man blir ju käpp, vi borde dra, men det är ingen som har lust

Mer om Mamma.
För ett tag sedan skämtade jag med henne om att jag skulle blondera mig innan jag åker till England.
För att uppfylla så många fördomar som möjligt liksom.
Det var ett skämt.

För en stund sedan kom hon fram till mig när jag satt och spelade gitarr,
rufsade om håret på mig och frågade om jag inte skulle blondera mig innan jag åker.
Nej, sa jag.
Jo, tyckte hon. Helt allvarligt.
Det tog ett tag att övertala henne om att jag inte tycker att jag passar som blondin.
Hon hade verkligen snöat in sig på idén.

Jag är omgiven av galna människor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vad roligt... mindes hon inte att du hade sagt det eller och skämtat om det?
Oroa dig inte, jag kan följa med som svensk prototyp om du vill.. :)

2008-04-12 @ 17:58:22
Postat av: Anonym

Haha, vad roligt... mindes hon inte att du hade sagt det eller och skämtat om det?
Oroa dig inte, jag kan följa med som svensk prototyp om du vill.. :)

2008-04-12 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0