Min sista gnista hopp

Jag önskar att jag kunde skriva ner alla mina tankar - allt eftersom jag tänkte dem. Det är galet vilka associationer man gör i huvudet. Idag satt jag på bussen till exempel, och vissa dagar är det en liten tjej på typ sex sju år som åker med. Hon är så sjukt söt. Jävla gulligt barn tänker jag jämt. Och idag så inser jag att, vad tusan? Det är ju en liten kille! Då satt jag och skrattade lite åt mig själv en stund och sen kom jag och tänka på min brors kompis uppe i Umeå som vi trodde var en tjej - som alla trodde var en tjej - och den tankeströmmen ledde vidare till andra funderingar. Om vi aldrig hade flyttat från Umeå. Vem hade jag varit då? Jag kan ju knappast ha blivit samma person som jag är nu, för jag skulle inte ha upplevt samma saker. Sen ätnkte jag på att det är sjukt hur små val i livet kan förändra så mycket.

Galet.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vindicated tycker jag mycket om, men ska jag vara ärlig märkte jag inte att jag fått den av dig ^^ jag hade den redan! men ja, den är underbar.

2008-04-24 @ 19:12:40
URL: http://tellmarthayouloveher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0