You have no idea

Säg åt mig att jag ska sova - nu!

1.Hånglat i mer än tre minuter?
Ja
2. Sovit i en annans säng?
Ja
3. Hånglat på en bio?
Nej
4. Hånglat i skogen?
Ja
6. Sovit naken?
Nej, jag gillart inte
7. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
Det är helt klart en fördel. Det hjälper om han är duktig också
8. Kört över hastighetsgränsen?
Ibland roar jag mig med att springa om bilar på vägen
9. Målat om ditt rum?
Ja, och jag var duktig som tusan
10. Dansat framför en spegel?
Allt som oftast
11. Fått hicka?
Nej aldrig..
12. Dumpat någon?
Ja
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat?
Ja
14. Varit i slagsmål?
Inte i dess sanna bemärkelse
15. Smugit ut ur ditt hus?
Ja
16. Haft känslor för någon som inte känt det samma?
Ibland tycker jag illa om människor som verkar tycka om mig, annars inte
17. Blivit arresterad?
Nej
18. Hånglat med en främling?
Börje in my heart liksom
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?
När jag smög ut ur huset var jag väldgt noga med att tala om vart jag gick.. Det blir ett nej alltså
20. Varit förälskad i en granne?
När jag var fem år var jag upp över öronen förälskad i min bästa väns storebror
21. Struntat i skolan för att göra något roligare?
Det har nog hänt
22. Sovit i en säng med någon av samma kön?
Ja
23. Sett någon död?
Kaniner och hamstrar och liknande
24. Varit utomlands?
Ja
25. Kysst en bild?
Varje kväll innan jag går och lägger mig. Hoffen <3
26. Sovit till tre?
Inte vad jag minns

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skärp dej! NU!

2008-04-02 @ 08:28:33
URL: http://gladplastanka.blogg.se
Postat av: sara

haha, ååh vilken tur att jag gav dig den bilden på hoffen.. haha, eller.. kanske lite läskigt ^^

2008-04-02 @ 08:44:47
Postat av: Jess

Borje in my heart..hahahahhahaha.

2008-04-15 @ 09:33:39
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0