Calm before the storm

Igår va det utebio. I'm not there.
Jag hade sett halva filmen när det slog mig att jag inte förstod någonting. Jag insåg att det gjorde jag ju inte första gången jag såg den heller.. Dessutom var det kallt. Alla andra skulle gå. Utom de inbitna Dylan-fanatikerna (Vronkis, Ponny och, framför alla, Häst) som verkade ha hela filmen i ett litet nötskal.

Jag frös och hade ont i halsen, så det kändes rätt smart att följa med strömmen och dra mig hemåt.
Lite vuxenpoäng till mig där tycker jag.

Ikväll blir det myskväll med min allra käraste häst.
Vi ska kolla på fånig film och äta onyttiga saker.
Myspys.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Haha! Den fåniga filmen valde DU. hahahaha take THAT Josefines image.

2008-08-07 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0