Isle of Wight #4

Här är de utlovade bilderna.



Rummet. Min sida alltså. Min säng. Med blommiga lakan. Fint.



Sedas sida då alltså. Och Seda själv. Visst är hon fin? Och.. Jupiter. Ser ni vad hon läser?



Här är väl i princip resten av rummet. det vita underverkat till möbel i hörnet rymmer mina kläder.
Fint. Och Ivannia - ser du vem som sitter på hyllan?



Här är huset. Jag bor alltså i halva. Man går in där, vid pilen. Bilen är Pamelas. John, om du läser,
ser du vad det är för någon? ^^



Det här är min tyska. Och en sådan där typsik engelsk gata.



Utsikten fårn St John's hill. Staden ligger alltså på en jäkla massa kullar.



Det finns palmer! Helgalet liksom.




Finfina hus. Och sånt. Jag kommer förresten antagligen att dö i trafiken. För .. folk kör som dårar,
och jag har inte riktigt hajat det härm ed vänstertrafiken än. Och. Vägarna i staden består endast av kurvor.
Typ.



Ser ni havet? Fint.



Det finns en hel del fina hus också. Alla gjorde av tegel förstås. Jag har verkligen inte sett ett enda trähus.
Mah. Jag är lite kär i staden som sagt.

Nu är Seda lite uttråkad - hennes dator dog. Vi glömde adaptern. Dumt.

Jag saknar er ska ni veta.
Massa kärlek till folket!

Kommentarer
Postat av: sara

jag såg sven i sängen! men hur klarar du dig utan hoffen nu då? :/

förresten så ser allting jätte fint ut där! :) jag ska försöka så jag kan komma o hälsa på dig!

2008-08-25 @ 22:27:04
Postat av: John

det är en ford ka, josefine.. det borde du se. :D haha. men det verkar ju faktiskt vara alldeles underbart där nere.. eller åt höger.. eller vart fan det där landet ligger. we'll keep in touch!

2008-08-26 @ 00:16:07
Postat av: Ivannia

THORD-IVAR!!! Hahahaaa! Vad lycklig jag blir. Fyfan vad du kommer att ha roligt!!

2008-08-26 @ 12:26:22
Postat av: Emil älskar ifk

helt galet de där stället tycker jag :P palmer och shit.. hoppas du får det bra iaf

2008-08-26 @ 17:58:02
Postat av: jess

åh, det verkar ju lattjo! Riktigt najs!

2008-08-26 @ 22:02:30
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: Veronica

Klart han ser att det är en ford. Jaga efter en gammal bil istället, så det blir rol.igt och svårare.



Jag gillar din tyska.

2008-08-27 @ 10:06:05
Postat av: Moa

Åh, så mysigt och fint! Jag vill komma och bo med dig. Riktigt söt tyska dessutom, hon ser inte alls tysk ut.. vilket är ett plus. Nu längtar jag till Australien som tusan!

2008-09-05 @ 20:26:53
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Stina

Ah hon läser Breaking Dawn >< Åhh älskade böcker jag är helt såld! Har du läst den?

2008-09-08 @ 22:35:38
URL: http://gnista.webblogg.se/
Postat av: Elsa

Jag saknar dig, helt plöstligt var du bara borta.

jag är kass på engelska så jag sitter och väntar tills tredje boken släpps på svenska... vilket är IMORGON!

2008-09-11 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0