It's time that I believe it

Stockholmshelgen var lyckad.
Fett nice och helt värd. (För att säga det så att 08or förstår alltså)

Vi blev välkommnade av huvudstadens egna Piff och Puff, fikade med mina små konfirmandisar, "chillade" hemma hos Ylvas kompis kompisar och drack champange. Mums.
Kom hem klockan sju på morgonen- inte lika mums.

På lördagen var vi trötta. Vi utforskade butikerna i centrum. Jag var sur, för min fina skjorta var slut precis överallt. Blä.
Kvällen spenderades på ett mysigt ställe som hette Little Persia, med några saltsjöbadisar som Ylva kände mer eller mindre. Vi var rätt trötta och drog oss hemåt i skaplig tid.

Söndagen dedikerades åt shopping äventyr. Igen. Jag var fortfarande sur över min skjorta och substituthandlade reafynd på Indiska i ett försök att må bättre.
Det lyckades ganska bra.

Så skulle Ylva jobba och de sista timmarna var de två norrköpingsborna vilse i storstan. Nej, det gick faktiskt förvånansvärt bra och vi var glada.
Vi passade dessutom på att riktigt pränta in de där stockholmsuttrycken. Fett nice liksom.

Det var en mysig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0