Somebody told me

Fredagskväll med Sara.
Vi skulle ut, jag var massa pepp.

Kvällen började hemma hos Sara. Det blev nostalgimusik och vin. Mums.
Sedan tog vi oss, efter många om och men, ner till stan. Trädgården var målet. Men där var det stängt.
Innan vi tagit oss så långt så att vi märkt det blev vi dock infångade av Saras, inte så läskiga, ragg och hans, lite mer läskiga, vänner. De hade en gul skåpbil med en skinnsoffa i. Vill ni följa med? Njaa.

Det är förresten mig de använder för att stanna bilarna när förskoleklasser ska korsa gatorna. Det visste ni inte, och inte jag heller. Kreativiteten vad gäller raggningsrepliker är det inget fel på i alla fall.

Vi slet oss ifrån pojkarna efter ett tag och de åkte vidare i sin skåpbil.

Trädgården var som sagt stängd, så vi drog vidare till Hugo där vi skulle träffa Linus och folk.
Det hela utvecklades till en mycket trevlig kväll och nostalgin fortsatte i och med att det fullständigt kryllade av gamla bekantskaper.
Dans dans dans. Och så vidare.

Ikväll är det avskedsfest. Vi får se hur det utvecklar sig.
Just nu är jag pyjamasklädd och sådär dagen-efter-ofräsch.
Underbart.
Det ska bli ändring på det snart.
Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0