Isle of Wight #70

Tisdag

Jag ser inte fram imot ikvall.. Inte alls.
Att saga att general repetitionen for skolshowen sog vore en.. grav overdrift.
Kanske gar det battre nar det ar riktig publik? Kanske.

Jag lyckades i alla fall slingra mig ur mitt solo.
Heja mig!

Annars har jag varit valdigt duktig idag och pluggat pa som tusan!
Wehej!

Och jag och Eugen har kommit pa ett eget, fett coolt, handslag.
Manligt och fint ar det - bannemej!

Och da sa han:
- What would your father say if he saw you do that?
- He would laugh!

For det skulle han. Min Pappa.
Jag saknar honom.
Trots att han har typ.. sveriges i sarklass samsta humor.
Eller kanske just for att.
Den ar sa dalig sa att den liksom.. blir bra.

Kommentarer
Postat av: John

HAHAHA ALLTSÅ FÖRRA HELGEN! Jag och några kompisar lurade två killar på Hugos att jag var... Ja, just precis! En utnytesstudent från Bristol! OCH JÄVLAR VAD DOM GICK PÅ DET :D:D:D:D:D:D

2008-12-03 @ 21:31:53
URL: http://itaketime.blogspot.com
Postat av: Johanna

Glad advent!

2008-12-03 @ 22:16:45
Postat av: Johanna

Glad advent!

2008-12-03 @ 22:17:14
Postat av: Johanna

Glad advent!

2008-12-03 @ 22:17:47
Postat av: Ivannia

Hahaha. Varför skulle du lura dig ur solot??! Mongo. Och din pappa är jävligt bra.

2008-12-04 @ 10:02:50
Postat av: Movan

Haha, jag saknar din familj också faktiskt!

Det är ju inte så att man bara går och hälsar på dem när du inte är det. Och förresten... så är jag ju i Australien nu, så det vore väl konstigt om jag dök upp i ditt hus.

2008-12-08 @ 08:05:52
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0