Isle of Wight #71

Torsdag

Helgen ar nara! Lyckan.

Alltsa John. Hahahah! Nar jag kommer hem ska jag ha sa jakla proper english accent, och da du!
Da ska alla pa Hugos tro att jag ar utbytesstudent fran england. Det blir fint.
For ovrigt sa har jag faktiskt traffat RIKTIGT folk fran Bristol nu. Det ar ratt coolt.

Annars sa jaa.. Det ar ju torsdag.
Vi hade PE, men ingen dok liksom upp. Vissa for att de ha Mockexam i matte, andra for att de hade massa arbete att ta igen. Det hela resulterade i all fall i att det bara var jag och Reka dar i princip. Sa vi smet upp till gymet och korde en avslappningslektion med massage och julsanger.
Jag kan inte tanka mig manga battre satt att borja en skoldag.

Jag borjar fa lite panik nu forresten. Maste ta och komma igang med traningen igen!
Det har blivit alldeles for mycket choklad och alldeles for lite traning de seaste veckorna.
Mest har det kanske berott pa skolshowen.. men lite for att jag ar lat ocksa.
Nasta vecka ska vi i alla fall kolla in bade basketlaget och fotbollslaget pa skolan.
Far se hur det blir. Aven om det inte blir angra matcher sa ar det ju i alla fall traningspass.
Finfint.

Och alltsa.. det vore ju sa himla fint att ha nagon att krypa upp i knat pa just nu.
Nagon att gosa ner sig hos och mysa lite liksom. Det skulle jag behova.
Det ar synd att jag inte ar en sadan dar tjej som gar all the way och slnger ur sig onhetsforklaringar till hoger och vanster.
Javligt synd.

PUSS pa er.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hahaha. Josefine och basket, det vore verkligen en syn! Och det där med kärleksförklaringar, det är väl bara att ta seden dit man kommer...seems like det är custom på Isle of Wight...

2008-12-06 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0