Isle of Wight #74

Jag har fotografi och sitter och roar mig i photoshop, sa jag gor som Hanna Friden
och kollar hur jag skulle se ut om jag vore helt symmetrisk.



Sahar ser jag alltsa ut i vanliga fall. Eller.. i alla fall nar jag staller upp pa portrattfotografering for Seda.



Har ar min hogra sida. Jag tycker att jag ser ut lite som en man.. En gammal man dessutom.
Frisyren liksom. Jag tror att jag har haft en larare som sag ut sa.



Och sa vanstra sidan da.
Frisyren var ju inte jattevacker har heller.. men annars tycker jag att min vanstra sida var fin.
Fin och len hy ser jag ut att ha ocksa. Finfint.

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är snyggast!

2008-12-04 @ 19:04:38
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0