Isle of Wight #78

Tisdag


Det ar tisdag, men det kanns verkligen som mandag.

Kan ha nagot att gora med att det ar forsta dagen i ksolan kanske.. Hm. Jaa.

Gardagen var jatteharlig.
Jag akte till Portsmouth med Lovisa och Ilan.
Vi borjade dagen med varsin kaffe pa Starbucks och kollade sedan igenom allla Outlets som de har nere vid hamnen.
Jag lyckades hitta min Secret Santa julklapp, sa nu har jag det fixat! Yay!
Och jag och Lovisa superfyndade trasiga ogonskuggor for 10 pence styck pa Next!
Lyckan ar liksom.

Sedan letade vi oss vidare till High Street och PRIMARK.
Mer fynd dar.

Vi hittade en 1 pundsaffar ocksa, och det fyndet resulterade i helcoola tandborstar, en massa batterier (nu kan jag anvanda min kamera igen!) och ett par horlurar och en hogtalare till min iPod.
For tre pund alltsa.

Sa, jaa. Det var ju inga stora summor som spenderades.
Men det var kvantitet.

Jag kopte ett nytt SIM-kort ocksa, sa nu kan jag ringa till hemtelefoner i Svergie for 4p i minuten. Typ 50 ore alltsa.
Sjukt bra.
Sa medan Seda och Lovisa sov respektive pluggade pa vart rum sa satt jag och pratade med mamma och pappa och Ivannia. Det var mys!

Och efter det var det bowling som gallde.
Det var Jag, Seda, Lovisa, Sean och Mas som skulle dit.
Men Lovisa kande sig trott och sjuk och orkade inte.
Sa jag och Seda fick ga dit sjalva, och dom om var forvaning nar inte mindre an 5 pojkar dok upp.
Adan, Marcus och.. aaah, what's his face? (Jag kan aldrig lara mig pojkens namn.. mah, nagon kille i alla fall.) ville tydligen ocksa vara med.
Jag, Seda, Sean och den namnlose var pa en bana. 
Jag forlorade inte!
Jag kom trea.
Jag var duktig.
Jag avslutade med en strike.
Jag var NOJD! 

Det var en fin mandag.



Kommentarer
Postat av: Jess

Vissa här hemma önskar också att de också kunde ha sånt där exciting liv som du. Bowling på måndagar liksom! Weehej! Fusk!

2008-12-09 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0