Isle of Wight #80

Torsdag

Jag pratade med min Emil i telefon igar. Det var helt underbart att hora hans rost.
Fan vad jag saknar den manniskan.

Jag hade en valdigt bra onsdag, eller..
Den borjade val inte jattebra.
Jag kom till skolan och gjorde ingenting alls.
Alla lektioner var totalt handelselosa och vi gjorde ingenting.
Jag kande att jag lika garna hade kunnat ligga kvar i sangen.
Dessutom var jag sjuk.
Jag skyller pa min umgangeskrets - precis alla har bestamt sig for att bli sjuka samtidigt.
Det finns liksom inget satt att komma undan da.
Attans. Men jag mar battre idag i alla fall!

Efter lunch hade jag inga fler lektioner.
Jag hade en dejt istallet.

Det ar kul nar man ar sadar nervos over att traffa nagon ordentlig och ensamma forsta gangen.
Nar man oroar sig for at tman inte ska ha nagot att prata om och sadar.
Nar man sedan lbir overraskad over hur galet trevligt man faktiskt kan ha.
Bara genom att kolla pa skrap-tv och prata.
Och det ar harligt att prata med nagon som faktiskt ar genuint intresserad av dig som person.
Vi pratade om mitt lic i Sverige. Om min familj (oroa dig inte pappa, jag rakade skramma honom lite nar jag berattade om dig, sa du kan vara nojd!), om allt, om inget.
Jag fick te ocksa. Mys.

Sedan fick jag ga hem i kylan.
Usch, det borjar fkaitskt bli kallt nu.. Inte sadar Sverige-kallt kanske.
Men under 5 grader i alla fall.
Det uppskattas inte.

Och sen var det bio som gallde.
The day the earth stood still.
Alltsa.. om du har planer pa att ga och se den sa.. avboka!
Det vill saga, om du inte uppskattar poanglosa alienfilmer i klass med War of the Worlds.
Det gor inte jag.
Typ.

Hej vi ar aliens, vi ska doda er, ni ar fula och dumma!
Nej, vi vill inte do, vi kan bli fina och snalla!
Okej da, vi andrar oss.. ni far leva!
Tack, HEJDA! Fin utomjording. Klappa.
Bam bam bam, soundtrack.


Sa. Nu behover ni inte se den anda.
For det dar var hela filmen. Typ.

Nu ar det lunch. La la la.

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

hej! kul med dejt. who's the lucky guy?



BRA att du sett the day the earth stodd still. när jag och lina och lisa såg twilight (sett den än, förresten?) så var det reklam för the day the earth... och då kunde jag genom att se reklamen slå vad om att tjejen (polis eller nåt, men typ huvudroll) skulle bli kär i keanu reeves. jag bara fattade det, men det trodde inte lina. dock så vågade ingen av oss se den, så vi kan aldrig få reda på vem som hade rätt. Men nu har du sett den! Vem har rätt? Lina eller jag?



Inatt var jag på Lucia Movie night på filmstaden. Bl.a. visades zack and miri-filmen. du hade rätt, askass. men se yes man med jim carrey, asbra!

Ha det gött och keep writing! kram

2008-12-13 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0