Isle of Wight #81

Sista lektionen - fotografi.
Jag sitter och mixtrar med bilder i photoshop.

Ikvall blir det bio, igen.
Jag vet, det borjar bli galet hur mycket film jag ser..
Men den har gangen har jag faktiskt en ursakt.

Ni forstar. Nar man har trakigt pa Ryge High School sa spelar man tetris. Ok?
Jag hade ju aldrig provat pa det, sa jag fick en snabbkurs av Mas.
Sedan var jag dum nog att anta hans utmaning om att hogst poang vinner.
Forloraren bjuder pa bio.
Tror ni att jag vann eller, va va?
Vad kan jag skylla pa.. tavlingsinstinkt?
Antagligen.

I alla fall.
Sa ikvall blir det jag, Mas och alla djuren i Afrika.
Madagaskar 2 for tusan!
Jag ar pepp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du aldrig spelat Tetris förr??

Jag har varit nere i det beroendeträsket ett antal gånger!

2008-12-13 @ 13:32:39
Postat av: Jess

Om du spelar Tetris för mycket så börjar du ligga att tänka på det på kvällarna, på eventuella kombinationer och hur du kan flytta bitarna sedan dröjer det inte länge förens du drömmer om det också- you better watch out! ;)

2008-12-13 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0