Isle of Wight #82

Fredag

Forst och framst. Det ar fredag.
Kanslan ar underbar.
Man gar runt hela veckan och kanner sig gra coh genomskinlig och hangig.
Sedan blir det fredag, och man kanner hur livsgnistan atervantder och det spritter i fingertopparna.
Nu jaklar ar det helg!

Just den har helgen bjuder pa utgang in Ryde ikvall, skandinaviskt julbak, eventuell fest imorgon kvall och fika och plugg pa sondag. Det blir mys.  

Och nu till Madagaskar 2.
Det var lange sedan jag sag en sadan harlig film!
Ah, bade jag och Mas var jatteexalterade.
Satt framatlutande i biostolarna och skrattade sa vi dog.
Jag gillart.
Fast, han lat mig inte betala.
"I can't let a girl pay for me!"
Sa lat det inte forut.
Minsann.

Och jag pratade med Sara ocksa!
Den ungen har blivit stor och mogen och flyttat hemifran,
sa det har varit ett jakla sja med att fa till en tid att prata med henne pa.
Hon var tvungen att aka hem eftersom hon inte har nagon hemtelefon.
Fint som snus var det i alla fall.
Fast Sara.. var det helt normalt? Jag vet inte. xD Hahaha.

Jag kom precis pa att jag glomt att skriva upp mig pa listan i the sixth form room.
Skriva under pa att jag sitter ha roch "pluggar" alltsa.
Det betyder att de inte kommer att leta efter mig om det skulle borja brinna.
Attans.
Men. Jag har faktiskt gjort lite nytta idag!
Skickat mail till en hel hog med hotell och fragat hur de jobbar for att meet the needs of their internal customers liksom.
Finfint.


Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's Friday, I'm in love

PUSS

Kommentarer
Postat av: pälsboll

haha, vi är väl aldrig normala ^^

men det är ändå bra att folk frågar så dom vet om att man inte är normal? hmm.. :p

JAG SAKNAR DIG BÄVER! <3

2008-12-13 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0