Isle of Wight #83

For att demonstrera nivan pa min syssloloshet.
Listor! FOLKETS JUBEL! Woooop. 


Skulle du vilja vara längre?
Alltsa, ibland tanker jag att det vore lite omvaxling att se folks harbottnar istallet for deras nashar.
Men sen tanker jag att jag ar ratt nojd som det ar liksom. Sa lange jag kan na allting jag vill ha, eller
sa lange det finns nagon lang i narheten som kan hjalpa mig.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ja, det hoppas jag verkligen att jag skulle bli. Det vore ju ganska meningslost annars att
ha vart tillsammans med pojken kan jag tanka mig. Nu har jag ju ingen, men i alla fall.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Alltsa. Jag och Johnny Depp.
Vi ska gifta oss. Han vet bara inte riktigt om det an..

Kan du röra på öronen?

Nej, men ibland tanker jag att jag borde forsoka en stund varje dag.
Hur lang tid skulle det ta innan jag kunde det da? Det vore ju coolt.

Kan du slicka dig på näsan?
Haha, jag var tvungen att prova. Nej.


Kan du kolla i kors med ögonen?

Jag vill kunna! Men mina ogon vill inte.


Kan dina föräldrar lita på dig?

Det tycker jag att de kan. Jag kan inte lova att jag gor dem glada hela tiden,
men jag kan lova att jag talar om sanningen for dem.


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Mjo, men det kanns inte som en kul grej.


Kan dina vänner lita på dig?

Ja.


Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej, men lappen, lappen!


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Det beror pa vilken affar det ar och vilket humor jag ar pa. xD


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Finns det nagon som kan svara nej pa den har fragan? Sjalvklart,
men det var nog mer nar jag var yngre. Jag.. gick at fel hall och sadant dar.
Men nu smickrar jag mig sjalv med att saga att jag ar ratt sa valdigt arlig faktiskt.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Tank for att det har de. Och jag alskar dem ocksa.


Har du ett syskon?

Jag har tva!


Vem pratade du senast i telefon med?

Min Sara.


Vem kramade du senast?

Sadie.


Vad blir ditt namn baklänges?

Enifesoj


Har du gjort en snöängel i år?
Nej. Det snoar inte pa Isle of Wight..


Vad längtar du mest till just nu?
Fredagskvallen. Och.. jullovet!

Har du haft vattkoppor?
Yes, and i have the scars to prove it. Sa att saga.

Vilken tv-serie är bäst?
One Tree Hill


Vad åt du senast?
Swiss style muesly, toast with butter and salt and a cup of tea.
Proper English breakfast. Yes.


Riktig gran eller plastgran?
Riktig gran for tusan! Lukten! JA!


Godaste drickan till frukosten?
Te


Sjunger du på toa?
Nja, oftast inte. Men det har nog hant nagon gang.
I duschen daremot.


Vilken färg har din jacka?
Brun


Vilket land vill du åka till?
Sverige. Om jag fick valja ett land just nu liksom.


Sadar. Nu ska jag gora nagot vettigt. Typ.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-12-12 @ 19:04:02
Postat av: Din pappa

Skulle du vilja vara längre?

Visst men tja…

Vad kan man göra åt saken?

I Kina opererar dom folk som vill ha längre ben.

Hur smart på en skala?

Är rätt nöjd, har ett lyckligt liv och blir äldre och klokare för varje dag som går.



Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Tja…

Inte riktigt säker om jag vill ha en pojkvän?!?

Det där med sex skrämmer mig.

Och att pussa en skäggit karl som stönar kom närmare älskling.



Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Men det är klart om Mick Jagger sa tjena snygging vore det väl kul

En stund

Men…

Inte så länge



Kan du röra på öronen?

Nope



Kan du slicka dig på näsan?

Hur tråkiga frågor finns det?



Kan du kolla i kors med ögonen?

Ha ha ha…

Jag är ju för f-n vindögd utan glasögon



Kan dina barn lita på dig?

Nope.

Inte en sekund

Men oftast



Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Mer än fyra

Ge mig en ostörd plats vid datorn och jag tiger som muren.

Men ska sanningen fram har jag aldrig haft fyra fria timmar framför datorn, det är alltid någon annan som vill fram och dessutom skriker jag stridsrop när jag spelar.



Kan dina vänner lita på dig?

Vänner???



Kan du tänka dig att pierca naveln?

För tjock men kanske öronen.

Hade clipsörhänge när jag gick i åttan men det gör ont efter några timmar



Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Utan problem

Har svårt att hitta på något att köpa.

Ingen hit för det konsumtionssamhälle vi lever i.



Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

”Finns det någon som kan svara nej på den har frågan?”

Ha ha ha… knappast

Till och med Knota drog en och annan lögn för pappa Ben



Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Mina också :=)



Har du ett syskon?

Jag har två!

Och två katter.

En pappakisse och en tjockis.



Vem pratade du senast i telefon med?

Gunnel hade problem med datorn annars pratar jag sällan i telefon, mer än på jobbet då jag pratar flera timmar om dagen



Vem kramade du senast?

Ninna



Vad blir ditt namn baklänges?

Netsrot



Har du gjort en snöängel i år?

Hmmm…

Många år sedan sist :-(

Inte bra, varför snöar det aldrig i Norrköping.



Vad längtar du mest till just nu?

Final i Idol.

Hmmm…

Kan knappast tro att jag skrev det.

Jullovet lockar också.



Har du haft vattkoppor?

Nope



Vilken tv-serie är bäst?

City akuten, det enda jag ser på TV



Vad åt du senast?

Lax, potatismos, salad med rödlök, keso, svarta bönor och sockerärt med två glas vin.

mmm…



Riktig gran eller plastgran?

”Riktig gran for tusan! Lukten! JA!”

Och sticken och att klä den tillsammans, och varför lutar den så mycket och nä nu dj-ar skiter jag i den dumma granen som ändå skall kastas ut om två veckor



Godaste drickan till frukosten?

Kaffe



Sjunger du på toa?

Överallt utom på toan, det är överskattat



Vilken färg har din jacka?

Vilken av dom?

Den jag hade i dag är engelskt grön



Vilket land vill du åka till?

UK, kanske till den kära dottern, fast mest New York på ett lastfartyg över vinterstormarnas Atlanten för att se frihetsgudinnan komma upp över horisonten.



2008-12-12 @ 19:40:30
Postat av: Jess

Jag älskar din pappas lista. Fin!

2008-12-13 @ 16:07:11
Postat av: Moa

"Jag gick åt fel håll".. haha, den historien har man hört några gånger för mycket! Söt.

Jag diggar din pappas lista!



Åååh. Jag saknar dig! Jag vill prata med dig i mer än 4 timmar. Kan man ringa ditt vanliga nummer?

2008-12-14 @ 05:37:24
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0