Isle of Wight #84

Vad kan jag säga? det här fick mig att skratta.
Högt, och länge.
Seda började se lite orolig u efter ett tag.
Min pappas respons på tråklistan.
Kan det bli mer typiskt honom?
Tveksamt.

Skulle du vilja vara längre?

Visst men tja… Vad kan man göra åt saken?
I Kina opererar dom folk som vill ha längre ben. Hur smart på en skala?
Är rätt nöjd, har ett lyckligt liv och blir äldre och klokare för varje dag som går.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Tja… Inte riktigt säker om jag vill ha en pojkvän?!?
Det där med sex skrämmer mig.
Och att pussa en skäggit karl som stönar kom närmare älskling.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Men det är klart om Mick Jagger sa tjena snygging vore det väl kul
En stund Men… Inte så länge

Kan du röra på öronen?
Nope

Kan du slicka dig på näsan?
Hur tråkiga frågor finns det?

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ha ha ha…
Jag är ju för f-n vindögd utan glasögon

Kan dina barn lita på dig?

Nope. Inte en sekund
Men oftast

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Mer än fyra
Ge mig en ostörd plats vid datorn och jag tiger som muren.
Men ska sanningen fram har jag aldrig haft fyra fria timmar framför datorn,
det är alltid någon annan som vill fram och dessutom skriker jag stridsrop när jag spelar.

Kan dina vänner lita på dig?
Vänner???

Kan du tänka dig att pierca naveln?

För tjock men kanske öronen.
Hade clipsörhänge när jag gick i åttan men det gör ont efter några timmar

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Utan problem
Har svårt att hitta på något att köpa.
Ingen hit för det konsumtionssamhälle vi lever i.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
”Finns det någon som kan svara nej på den har frågan?”
Ha ha ha… knappast
Till och med Knota drog en och annan lögn för pappa Ben

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Mina också :=)

Har du ett syskon?

Jag har två! Och två katter. En pappakisse och en tjockis.

Vem pratade du senast i telefon med?

Gunnel hade problem med datorn annars pratar jag sällan i telefon,
mer än på jobbet då jag pratar flera timmar om dagen

Vem kramade du senast?

Ninna

Vad blir ditt namn baklänges?
Netsrot

Har du gjort en snöängel i år?
Hmmm… Många år sedan sist :-(
Inte bra, varför snöar det aldrig i Norrköping?

Vad längtar du mest till just nu?

Final i Idol. Hmmm… Kan knappast tro att jag skrev det.
Jullovet lockar också.

Har du haft vattkoppor?
Nope

Vilken tv-serie är bäst?
City akuten, det enda jag ser på TV

Vad åt du senast?
Lax, potatismos, salad med rödlök, keso, svarta bönor och sockerärt med två glas vin. mmm…

Riktig gran eller plastgran?

”Riktig gran for tusan! Lukten! JA!” Och sticken och att klä den tillsammans, och varför lutar den så mycket och nä nu dj-ar skiter jag i den dumma granen som ändå skall kastas ut om två veckor..

Godaste drickan till frukosten?
Kaffe

Sjunger du på toa?

Överallt utom på toan, det är överskattat

Vilken färg har din jacka?

Vilken av dom? Den jag hade i dag är engelskt grön

Vilket land vill du åka till?

UK, kanske till den kära dottern, fast mest New York på ett lastfartyg över vinterstormarnas Atlanten för att se frihetsgudinnan komma upp över horisonten.



Men pappa. Idolfinalen, ärligt talat?
Det är nog bäst att jag kommer hem snart och får ordning på dig igen.
Annars kan jag tillägga att här i england är det X-factor som gäller, och igår
satt jag i ett rum överfullt på testosteron där samtliga närvarande högljutt satt
och hejade på pojkbandet JLS (en svart, och lite bögigare, version av Westlife) i den stora finalen.
Herregud. Ibland frågar jag mig vad det är för ett galet ställe jag har hamnat på.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är Antons syrra va? =)

2008-12-17 @ 21:10:20
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0