Isle of Wight #85

Mandag

Nu borjar det om igen.

Helgen var harlig!
En svang till Weatherspoons pa fredagskvallen och sedan vidare till LA Bowl och biljardspel.
Tjejerna mot killarna liksom.
Vi vann inte. Attans.

Lordagen (LUCIA FOR TUSAN!) bjod pa lite shopping i Newport och skandinaviskt julbak i Apsheath.
Norskan och svenskorna jobbade hart i koket medan tyskorna forvisades till tv-soffan. Sen var det ett sjuhelsikes bakande i nagra timmar varefter vi stolt kunde visa upp en hel massa pepparkakor, lussebullar, knack och en mer eller mindre lyckad julkola. Fint.
Sen var jag sa galet matt att jag inte visste vad jag skulle gora av mig sjalv.

Jag och Seda tog oss till Binstead dar det var Xfactor-final.
Ja, herregud.

Och pa sondagen lyckades jag antlgien ta mignut for en springtur.
Oh, vad svart det har varit den senaste tiden.. men det var galet skont efterat!
Sen var det plugg som jallde.
Och darefter fika. Mys.

Ja, det ar sa. Jag tvingar pa folk vara svenska vanor.
Sa det sa.

Imorgon blird et Londonresa over dagen med fotografiklassen.
Spannande!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Usch, sakta ner kvinna! Vi griniga här hemma hänger ju inte med :(

2008-12-15 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0