Isle of Wight #89

Torsdag

Oh, London i tisdags var urharligt och alldeles.. alldeles.. underbart!
Vi kom dit och jag tappade alldeles andan pa grund av alla stora hus och snygga manniskor.
Civilisationen liksom! Det var helt galet.
Och det kanns sjukt bra att jag kommer att vara dar om en vecka igen, och att jag da far gora PRECIS vad jag vill.
NAJS.

Dagen bjod pa aventyr som klattring pa lejonen pa trafalgar square (jag kande mig massa cool nar jag satt gransle over ryggen pa ett av de dar bamselejonen och kunde se jaaaaattelangt) och starspotting. Aven om jag var sorligt ouppmarksam vad galler just det. Alla borjade skrika och hoppa pa vagen till Convent Gardens och jag fattade ingenting. Da var det visst nagon snubbe fran Coronation Street som hade promenerat forbi.

Men det basta under hela dagen var nog Joel som hade gatt runt och tagit jatteseriosa fotografier heela dagen och sedan pa tagresan tillbaka insag att han glomt satta in filmen i kameran.
FAIL!

Jag tog en massa bilder ocksa, och ni ska val fa se ett par tror jag. Snart. Nagon gang.

Imorgon blir det jullov!
Och hahaha. Skolan har satt upp tva listor i the Sixth form room. En lista for folk med hog narvaro och en for dem med.. inte sa hog. De pa den bra listan ska fa ga pa julfirande imorgon. De pa den daliga far inte.
Det handlar alltsa om nagon slaga naughty list, och om man inte har varit snall far man inga julklappar. Hajjar ni?
Tur for mig att jag har hog narvaro kan jag tycka.  

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är ju en duktig flicka. Vi hade något liknande.. fast då var det om man hade fått typ mer än 3 anmärkelser så fick man inte gå med vanliga skolkläder när det var sån dag, utan då fick man gå runt och skämmas i sin skoluniform. Vilken bestraffning, or not.

2008-12-18 @ 15:43:11
Postat av: Din pappa

Att göra precis vad man vill är en definitionsfråga!

2008-12-19 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0