Isle of Wight #90

Huh, sitter vid en  dator med helskumt tangentbord! Det tog typ tio minuter att hitta den dar fyrkanten (som sakert for ovrigt har nagot jattefint namn som jag inte kan. upplys mig nagon?)

For ovrigt.
Jag och Seda har blivit nominerade som star students i English Literature.
Det skrattar jag at och tycker att det sager med om kvaliten pa ovriga klassens arbete an om vart.
Faktiskt.
Men a andra sidan.. det kanske innebar att vi far ett pris imorgon? Eller nagot. Kanske?
Ja tack!

Seda sprang precis in till town. Jag fick inte folja med.
Det var hemligheter pa gang.
Sa har sitter jag, kvar i skolan, och kanner mig ensam och asidosatt.
Snyft.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den fyrkanten på telefonen heter iallfall hasch key ;)

2008-12-18 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0