Isle of Wight #91

Forresten..
Familjen. Satt er ner och ta ett djupt andetag.
For vet ni vad?
Jag at rakor igar.
JA RAKOR!

Jag var hemma hos Lovisa och skulle ata middag, ioch da gar det ju liksom inte att vara oartig och saga att enj for tusan rakor ar ju det vidrigaste som finns! Nej, jag ar valuppfostradm, holl god min (.. och andan) och tuggade minsann i mig rakorna.
Men.. jag kan ju inte saga att jag njot sarsklit mycekt av det. Det smakade lite for mycket.. sea food om dem och det uppskattades inte.
Men icke for ty! JAG AT DEM!
Bannemej, vad England gor mig tuff!

Andra saker jag har vant mig vid hittills:
- marmelad
- regn (i viss man)
- separata vattenkranar for varm- och kallvatten
- engelsk korv
- kottpajer
- kyckling med ben

Ser ni vad duktig jag ar eller?
Heja mig, heja mig!

Jag borde bli nominerad till star eater ocksa. Faktiskt.
Det skulle kannas lite mer aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, Antons kompis =) Sofia.



Hihi, visst någon mer som inte gillar räkor xD

2008-12-18 @ 18:44:29
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0