Isle of Wight #93

Här kommer en salig blandning av bilder!



Vi skulle bowla. Jag var pepp.



I början av spelet. Jag var fortfarande lyckligt omedveten om hur det hela skulle sluta.



Sen ramlade Mas. Man kan tycka att han borde kolla lite mer på skyltningen. Men kul var det.
Det brukar vara jag som gör sådant annars. Men icke! Mohahaha.



Det var ungefär härjag insåg hur det skulle sluta..



Connor hade stilen i alla fall.



En annan dag var det biljard som gällde! Tjejerna mot killarna liksom WOOOP!



Vi försökte ju spela rent, men mest fuskade vi nog. Genom att vara ivägen.. och sånt.



Sedan fick Sean typ jättekorta roliga armar.



Så han gjorde en liten dans. Jaa.. det är såhär roligt man kan ha i Ryde en.. vad var det?
Fredagskväll kanske? Fint. I bakgrunden skymtar vi Marcus också. Eller. Förlåt. MARCUSH!



Och sen var det skandinaviskt julbak som gällde. Det regnade och vi var dyngsura på bussen.
Så..



.. Vi fördrev tiden genom att ta fina egobilder.



Fina var det. Ja.



Och julbak blev det! Och en massa ätande. Jag mådde.. ganska väldigt illa sedan.



Och sen åkte vi ju till London. Jag och Eugen sov på tåget. Seda var INTE road.



Seda hittade paket och var söt och glad.



Jag var turistig och fotade Big Ben. Fint.



Mera mera!



Och London Eye. Jag var inte jätteimponerad faktiskt.. det gick ju så galet långsamt.



Fast det var ju rätt snyggt liksom.



Tyskar i London.



Ibland är vi rätt så fina faktiskt.



Sabrina och Rosie fick två poliser att posa. Nice.



Seda träffade sin nya kärlek!



Vi köpte en engångskamera och jag blev SÅHÄR glad.

'

Joel och Seda åkte karusell och var söta.



Det var rätt fint och ja.. jag är rätt kär i staden faktiskt.



Röda bussar och sånt. FINT!



Sen klättrade jag på lejon och kände mig massa massa cool!



Fina juldekorationer på fina gator i en fin stad en fin kväll med fina människor.
Ja, det var jädrans FINT helt enkelt.



Och hit. HIT ska jag om ungefär en vecka. BANNEMEJ!


Det var allt.
Varsågoda.







Kommentarer
Postat av: daddycool

Gillar polisbilden och den med tyskar i London är rolig, text + bild men bäst är han som ramlar på bovlingbanan. Du börjar bli bra på bilder :-)

2008-12-19 @ 18:09:19
Postat av: Åke xD

Hihi, poliserna = yay :D

2008-12-24 @ 10:56:17
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/
Postat av: Jess

Alltså.. den där bilden på lejonet o dig påminner mig om när vi satt på de där rådjuren i Skarphagen för längesedan, kommer du ihåg?

2008-12-28 @ 20:40:47
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0