Isle of Wight #94

Fredag

Fast. Jag ar ju inte pa on langre, jag befinner mig i London, hemma hos Sedas slaktingar.
Det ar lite som att befinna sig mitt i Mitt Stora Feta Grekiska (Turkiska) Brollop, men jag gillar det.
Fast. Jag kanner mig oerhort svennig och bortkommen.
En sak ar saker i alla fall, vi kommer INTE att ga hungriga.
Fint liksom.

Julafton firades otraditionellt med utgang och party.
Men jag gillade det.
Och juldagen.
Det var sadar underbart juligt med grongras och varme..hrm.

Jag och Lovisa gick en langpromenad till Carisbrooke Castle.
Finfint.
Och sedan var det en gigantisk julmiddag med kalkon och jagvetintevad som gallde.
Det var mys.

Och.
Jag har kopt ny telefon! YEAY!
(Tack mamma och pappa!)
Sa jag har nytt nummer.
+447964046941

Imorgon ska jag upptacka storstaden.
Ta hand om er.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elsa

God jul älskling.

Jag åker till livskraft idag, hahaha! FAKTISKT! Jag saknar dig grymt och en vacker dag ska jag ringa dig. Jag längtar. Puss

2008-12-28 @ 08:34:40
URL: http://y-y-yellow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0