Isle of Wight #94

Onsdag

God jul för tusan.
Fast.. här är det gröngräs och stessade människor.
Ingen som tänker på att fira diag, nej nej, i morgon är den stora dagen.
Whuh. Puckon.

Jag, Lovisa och Seda ska i alla fal ha en maffig julluch på pizza hut med julklappsbyte och allt vad det innebär.
Och ikväll ska vi roa oss kungligt. På obestämt vis.

I övrgit så ber jag om ursäkt för att jag varit dålig p åatt uppdatera. Men.. skolan har ju slutat, och hej jag har inte internet hemma liksom. Men. Mycket har hänt.

Ojojoj, det ska var ajag som lyckas alltså.
Helgen var helt.. galen.
Men det verkar lugnt nu.
Jag tror att jag behöver luta migg tillbaka, andas lite, slappna av.
Lugna ner mig.
Och det verkar som att jag kan göra det nu. Förhoppningsvis.

Och jag har världens sötaste fmailj som skickade julklappar till mig.
Paraply, tofflor, sockar, knäck, choklad, One Tree Hill och True Blood.
Jag grät nästan.
Huh, jag är lycklig som har dem.
Mina käraste.

Nu ska jag dricka upp kaffet innan det kallnar.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

YEEEEEEJ FFS!!! True blood!! I know you'll love it. God jul käraste <3

2008-12-24 @ 19:37:57
Postat av: pälsboll

hoppsan, jag fick inte va ens lite söt fast jag med gav dig julklappar? ;o fy fan....

2008-12-24 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0